Benvinguts

Aquest és un espai dedicat a l'assignatura de Mitjans i Recursos Tecnològics en el procés d'Ensenyament Aprenentatge a Educació Primària.

Es tracta d'un diari de pràctiques on aniré afegint tot allò que anem fent al llarg del curs.


domingo, 28 de octubre de 2012

PRÀCTICA IV

Bon dia companys!
A la classe pràctica d'aquest divendres passat 26 d'Octubre vaig descobrir un recurs més, GIMP.

Mai havia sentit parlar d'aquest programa encara que conec alguns programes semblants, com per exemple Photoshop o Picasa.

Permet fer moltíssimes filigranes a l'hora d'editar i retocar imatges. La nostra tasca consistia en elegir una imatge de nosaltres, retallar-nos, triar una altra imatge de fons i afegir-nos. A més, a la imatge final hi havia d'aparèixer text.

A classe, a dues companyes meves i a mi, ens va costar bastant entendre com funcionava aquest programa. Tant que no vam poder acabar de fer una imatge de grup sobre un altre fons, però ens va servir per començar a entendre com funcionava. El nostre problema era que no sabiem com reduir la nostra imatge i després el fons quedava massa petit en comparació a nosaltres.

Llavors, una vegada a casa, em vaig baixar el programa i amb més calma vaig entendre més bé el funcionament de GIMP.

Aquí us deixo el meu resultat després de treballar amb GIMP:





No hay comentarios:

Publicar un comentario