Benvinguts

Aquest és un espai dedicat a l'assignatura de Mitjans i Recursos Tecnològics en el procés d'Ensenyament Aprenentatge a Educació Primària.

Es tracta d'un diari de pràctiques on aniré afegint tot allò que anem fent al llarg del curs.


martes, 20 de noviembre de 2012

PRÀCTICA VI

Bon dia guapures!

Aquesta pràctica tracta sobre les presentacions multimèdia interactives i la nostra feina consistia en crear-ne una pròpia!

En primer lloc vull dir que m'ho vaig prendre com un repte personal ja que la meva competència digital sempre ha estat molt bàsica i a l'hora de fer Power Points grupals per a treballs o presentacions, sempre acabava encarregant-se una altra persona a l'hora de pitjar botons i saber com posar què. Per això, m'ha costat molt realitzar aquesta pràctica, ja que no només es tractava de crear un Power Point sinó que a més a més havia de ser interactiu, amb imatge, text, àudio, gifs, botons d'acció, etc.

Malgrat tot això, penso que ha estat una pràctica molt útil perquè com a futurs mestres que som hem de ser capaços de saber dominar aquest tipus de presentacions. Penso que són molt útils a l'aula, permeten que els alumnes aprenguin d'una manera més activa i motivadora, ja que ells mateixos poden intervenir en les activitats a través de les TIC.

Llavors AQUÍ us deixo la meva presentació interactiva multimèdia.
La temàtica que he triat són les Energies Renovables i No Renovables.



Per acabar, us presento el meu super gif!  És l'abella encarregada de de guiar la presentació.


No és gran cosa però esper que us agradi!

Fins una altra :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario